
Automatizáld az adminisztrációt az árajánlattól a számlázáson át a készletkezelésig!
Ezt kell tudnod a kapcsolatról
Ha az Innonest online ügyviteli szoftveredet összekötöd a Számlázz.hu fiókoddal, akkor az árajánlatokból, díjbekérőkből, munkalapokból könnyedén, egy kattintással vagy az autokassza segítségével akár automatikusan számla készülhet. A raktár- és készletkezelés pedig szintén kényelmes, hiszen a számlázást követően automatikusan frissül a raktárkészlet. Emellett szinkronizálja a számlák fizetési státuszát, tehát láthatod az Innonestben is, mely számlák kifizetése nem teljesült még. Az integráció egyik legnagyobb előnye, hogy naprakészen tart a pénzügyekben, az Innonestben ugyanis a munkalapokhoz tudod társítani a számlákat, ami alapján profitot is számolhatsz.
Ha az Innonest regisztrációt a „Regisztráció Számlázz.hu fiókkal” gombra kattintva végezted, vagy alkalmaztad a „Számlázz.hu összekötés” opciót, akkor a háttérben az Innonest olyan beállításokat kaphat meg a Számlázz.hu-tól, amelyek a számlázáshoz szükségesek. Közvetlenül az ügyviteli rendszeredből számlázhatsz, így nem szükséges bejelentkezned a Számlázz.hu fiókodba. Ezen kívül, ha a számlázási fiókodban a bankszámlaszámodat módosítod vagy új számlasorszám előtagot hozol létre, akkor az Innonest megkapja ezeket az információkat.
Modulok, funkciók:
- árajánlat, e-árajánlat, megrendelőlap, megrendelés visszaigazolás, szállítólevél, teljesítési igazolás, átvételi elismervény
- munkalap
- számlázás Számlázz.hu-val
- belső üzenetküldés
- beszerzési megrendelőlap
- bevételezés számláról
- digitális aláírás
- dokumentumiktató
- dolgozók nyilvántartása, munkaóra kezelés, feladatkezelés, távollét nyilvántartó, naptár
- eszközök, berendezések nyilvántartása
- járműnyilvántartó
- jótállás
- jutalékkezelés
- kerékpártörzs
- pénzügy és költségek
- projektkezelés
- leltár, termék- és készletkezelés, raktárkezelés
- szolgáltatások nyilvántartása
- tételsablonok létrehozása
- ticketrendszer
- ügyfélfiók: ügyfeleid láthatják a számukra kibocsátott dokumentumokat
- ügyfélkezelés
- vonalkódkezelés
- webshop integráció
Az ingyenes próbaidőszak után kiválaszthatod, mely funkciókat szeretnéd használni, és csak azokért fizetsz. A költségekről részletesen itt olvashatsz.
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül használhatod az Innonestet, csupán az e-számlákért kell külön díjat fizetned. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben.