Az easySales összekapcsolja és automatizálja vállalkozásod listázási és értékesítési folyamatait. Tehát nem kell aggódnod a manuális folyamatok vagy a drága integrációk miatt, és összpontosíthatsz az igazán fontos dolgokra. Lehetőség van a bevételi források növelésére a különböző értékesítési csatornákra való gyors listázás által, a fuvarlevelek és a számlák gyors generálására egyetlen kattintással, függetlenül a megrendelések forrásától, valamit a beérkezett megrendelések alapján automatikusan megtörténik a készletfrissítés minden csatornán.
Az easySales és a Számlázz.hu összekapcsolásával a megrendeléssel kapcsolatos adminisztrációk mellett a számlázásra sem lesz gondod: ez akár automatikusan is történhet, ha megtörtént a megrendelés.
Az easySales árairól és csomagjairól itt tájékozódhatsz.
Az integráció használatához szükséged lesz a Számla Agent szolgáltatásra, egészen pontosan a Számla Agent kulcsodra. A Számla Agent szolgáltatás díjszabásáról itt olvashatsz részleteket.
Felhasználóinkat hozzásegítjük ahhoz, hogy adminisztráció helyett azzal foglalkozhassanak, ami számukra a legfontosabb: saját üzletükkel.
Számlázz.hu © 2005-2024
Minden jog fenntartva!